FAQ – Časté otázky a dotazy

  1. V prípade, že Vám nebol doručený výsledok, kontaktujte nás. V emaili uveďte Vaše mobilné číslo a email, kam majú byť výsledky poslané. Častým problémom, kedy výsledok nebol doručený je preklep v objednávkovom formulári v kontaktných údajoch. Daný email urýchli opravu a opätovné odoslanie výsledku.
  2. Ak potrebujete výsledok urgentne, tak výsledok vyšetrenia PCR v písomnej/papierovej forme je k dispozícií v deň odberu po 16.00.hod., na recepcii urgentného príjmu, na podpis s občianskym preukazom.
  3. Výsledok vyšetrenia PCR v elektronickej forme je k dispozícií v deň odberu, za predpokladu, že pacient vyplní správne údaje (mobil, email). Pacienti, ktorých odber bol vykonaný na odbernom mieste v Kysuckom Novom Meste dostanú výsledok až následujúci deň, t.j. do 48 hodín.
  4. V prípade, že sa nemôžete dovolať na niektorý z uvedených kontaktov, kontaktujte nás prosím emailom.
  5. Ak sa Vám nedarí otvoriť výsledky – systém hlási problém s heslom, skúste heslo napísať ručne – nekopírovať. Často sa stáva, že pri kopírovaní sa pridá aj medzera, ktorú systém vyhodnotí ako ďalší znak.

Technické problémy

Pondelok – Piatok – 7:00 – 15:00

info@labtestycadca.sk

Prejsť na začiatok